Beste lezer, |
2021 staat voor de deur. Voor velen de tijd om nog eens goed naar zijn of haar zorgverzekering te kijken. Want past uw huidige verzekering het best bij uw situatie komend jaar? Het Leef3.nu Zorgcollectief kan u adviseren over de zorgverzekering die het beste bij u past. In deze nieuwsbrief brengen we u ook op de hoogte van een aantal nieuwe diensten voor hulpmiddelen, zoals de Rollatorcheck en de Thuisservice. Ten slotte informeren we u over het nieuwe Leef3.nu magazine. Wij wensen u veel leesplezier en nog een fijne dag! |
|
|
Welke vergoeding is belangrijk voor u? |
|
 |
|
Elk jaar worden er in de maanden november en december veel vergelijkingen gemaakt tussen de verschillende zorgverzekeraars. Vooral in december zien we dat het aantal vergelijkingen enorm toeneemt. Het is daarom belangrijk om te kijken naar welke zorg u het meest gebruikt en wat het verschil in premie is tussen de verschillende aanvullende verzekeringen. Alle voorwaarden zijn net weer even iets anders en daarom is het soms verwarrend om de juiste verzekering uit te kiezen. Lees hier verder hoe ook u tot de juiste verzekering komt |
|
|
Nieuw in 2021: Thuisservice voor hulpmiddelen en gratis Rollatorcheck |
|
 |
|
De Thuisservice van Medipoint Herkent u zich in het volgende? U heeft een hulpmiddel nodig en u wilt deze zelf kopen. Echter, u bent niet in de gelegenheid om naar de winkel te komen of u wilt een hulpmiddel liever eerst thuis ervaren. Dan kunt u de adviseur van Medipoint Thuisservice inschakelen. Zo kunt u het hulpmiddel uitproberen in uw eigen omgeving. Erg handig als u bijvoorbeeld een bed, rolstoel of traphulpen zoekt. De Thuisservice is gratis, vrijblijvend en in heel Nederland beschikbaar. Nieuw in 2021: de Rollatorcheck Laat nu gratis uw rollator controleren bij Medipoint, dé rollatorexpert. Tijdens de rollatorcheck wordt uw rollator vakkundig langsgelopen. Verzekerd van de juiste lichaamshouding gaat u weer veilig op pad. Er wordt onder andere gekeken naar de ingestelde hoogte, remmen en het opklap mechanisme. Lees hier meer over de Thuisservice en de Rollatorcheck |
|
|
Leef3.nu Magazine komt uit op 8 december |
|
 |
Vanaf volgende week dinsdag valt het Leef3.nu magazine bij onze leden op de deurmat. In deze editie onder andere weer leuke interviews met leden, samenwerkingspartners en lokale organisaties. Zo zijn we op bezoek geweest bij een aantal van onze leden, die ons met hun mooie verhalen al flink wisten te inspireren! Ook lezen ze hoe onze samenwerkingspartners en lokale organisaties de coronacrisis ervaren en hoe zij zich inspannen om mensen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Verder komt onze partner van zorgverzekeringen met tips hoe leden de juiste zorgverzekering voor hun situatie kunnen kiezen. Daarnaast zijn we verheugd over de samenwerking met onze partner voor hulpmiddelen Medipoint. Hier hebben we een mooi artikel aan gewijd, waar ook aantrekkelijke ledenacties in terugkomen. Ook maken we bekend dat het traditionele Leef3.nu kerstdiner bij Van der Valk geen doorgang kan vinden. Ontzettend jammer natuurlijk, maar we hebben een leuk alternatief bedacht. Ten slotte delen we uit met maar liefst drie prijzenacties. Dus voor alle leden: doe mee en ga voor die prijs! Het magazine is vanaf 8 december hier terug te lezen. Veel leesplezier gewenst! |
|
|
Dit zijn de tarieven personenalarmering 2021 |
|
 |
Via deze weg brengen wij u op de hoogte van de tarieven vanaf 1 januari 2021. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. - Professionele opvolging wordt € 19,55 per maand. - cAlarm Home wordt € 24,95 per maand - cKey pin (sleutelkastje) wordt € 5,05 per maand - Installatie van cAlarm of cKey pin wordt € 86,90 - Combinatie plaatsing CAlarm + cKey pin wordt € 124,50 - Voorrijkosten (bij retourneren / opzeggen) bedragen € 38,20 Vanaf 1 januari 2021 vindt u de nieuwe tarieven hier terug Daar kunt u ook terecht voor meer informatie, zoals de gegevens van ons Klant Contact Centrum en hoe een abonnement kan worden afgesloten. |
|
|
Wat vindt u van onze nieuwsbrief? |
|
|
|
|